Іванківська районна державна адміністрація
Іванківська районна рада
Відділ містобудування, архітектури, капітального будівництва, ЖКГ, інфраструктури та туризму
Центр допомоги учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції
ВИШГОРОДСЬКЕ ОБ’ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Управління державної казначейської служби України в Іванківському районі Київської області
Іванківська міжрайонна державна податкова інспекція
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист населення
Приватизація державного майна
Державні закупівлі
Добровільне об'єднання територіальних громад
Громадська рада

Філія АТ"Ощадбанк" в Іванківському районі

Про затвердження Порядку функціонування „гарячої” телефонної лінії в Іванківській районній державній адміністрації

ІВАНКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

від 27 квітня 2016 року № 157

смт Іванків

  

Про затвердження Порядку функціонування «гарячої» телефонної лінії в Іванківській районній державній адміністрації

Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 23.10.2013 №410 «Про затвердження Порядку функціонування «гарячої» телефонної лінії в Київській обласній державній адміністрації» та з метою підвищення ефективності роботи Іванківської райдержадміністрації зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України:

1. Затвердити Порядок функціонування «гарячої» телефонної лінії в Іванківській районній державній адміністрації, що додається.

2. Сектору контролю  та  звернень громадян апарату райдержадміністрації забезпечити організацію та функціонування «гарячої» телефонної лінії в райдержадміністрації.

3. Відділу організаційної роботи, зв'язків із засобами масової  інформації та громадськістю райдержадміністрації забезпечити оприлюднення даного розпорядження на веб-сайті райдержадміністрації.

4. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови Іванківської райдержадміністрації №430 від 08.11.2013 «Про затвердження Порядку функціонування «гарячої» телефонної лінії в Іванківській районній державній адміністрації

5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Коваль І.А.



Виконуючий обов’язки
голови адміністрації                                                   О.В.Жданов

 


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Іванківської 
районної державної адміністрації

від 27.04.2016 № 157

 

 

П О Р Я Д О К

функціонування
«гарячої» телефонної лінії
в Іванківській районній державній адміністрації

  

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та функціонування «гарячої» телефонної лінії в Іванківській районній державній адміністрації.

2. «Гаряча» телефонна лінія працює в адміністративній будівлі райдержадміністрації за адресою:
смт Іванків, вул. Проскури, 7
щоденно (крім вихідних та неробочих днів): понеділок-четвер з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00 годин,
п’ятниця – з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00 годин
за телефоном 5-14-42.

Оприлюднення графіка її роботи здійснюється через веб-сайт райдержадміністрації.

3. Роботу «гарячої» телефонної лінії забезпечують завідувач сектору контролю та  звернень громадян апарату райдержадміністрації або за дорученням завідувача сектору, головний спеціаліст сектору. 

4. Усі звернення громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються у секторі контролю та  звернень громадян апарату райдержадміністрації в день їх надходження.

5. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, ведеться відповідно до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, структурних підрозділах Іванківської районної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням виконуючого обов’язки голови Іванківської районної державної адміністрації від 27квітня 2016 року  № 156.

6. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішуються під час телефонної розмови.

7. Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Строк розгляду звернень громадян не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством.

8. Контроль за вчасним розглядом виконавцями звернень громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, здійснює сектор  контролю та  звернень громадян апарату райдержадміністрації.

9. Оприлюднення інформації щодо роботи «гарячої» телефонної лінії в засобах масової інформації забезпечують сектор контролю та  звернень громадян апарату райдержадміністрації та відділ  організаційної роботи, зв'язків із засобами масової  інформації та громадськістю райдержадміністрації.

 

Керівник апарату адміністрації                              І.А.Коваль