Іванківська районна державна адміністрація
Іванківська районна рада
Центр допомоги учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції
Управління державної казначейської служби України в Іванківському районі Київської області
Іванківська міжрайонна державна податкова інспекція
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист населення
Приватизація державного майна
Державні закупівлі
Добровільне об'єднання територіальних громад

Філія АТ"Ощадбанк" в Іванківському районі

Перевірка відповідно до Закону України "Про очищення влади"

 

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ  ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

У ІВАНКІВСЬКОМУ  РАЙОНІ  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ




Н А К А З

 

12.10.2015     смт. Іванків     №  35

                       

                                                       

Про початок проведення

в управлінні Пенсійного фонду України

у Іванківському районі

Київської області перевірки,

передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

 

 

Відповідно до Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України  «Про очищення влади»,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (із змінами) (далі -  Порядок), та абзацу чотирнадцятого Плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025, та наказу Пенсійного фонду України від 25.08.2015 № 137 «Про початок проведення в центральному апараті Пенсійного фонду України перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», наказу головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 06.10.2015 № 114 

НАКАЗУЮ:

1. Провести в управлінні Пенсійного фонду України у Іванківському районі Київської області перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади» (далі - перевірка) стосовно:

начальників відділів, заступників начальників відділів, завідувачів секторів, визначивши днем початку проведення перевірки 04 листопада 2015;

головних спеціалістів відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 визначивши днем початку проведення перевірки 17 листопада  2015;

головних спеціалістіввідділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2, головних спеціалістів відділу обслуговування громадян  визначивши днем початку проведення перевірки 30 листопада 2015;

головних спеціалістів бюджетно-фінансового відділу, головних спеціалістів відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи, головного спеціаліста юридичного сектору, головних спеціалістів відділу платежів до пенсійної системи, головних спеціалістів сектору адміністрування і захисту інформаційно-аналітичних систем, сектору ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем,  головного спеціаліста сектору контрольно-перевірочної роботи, визначивши днем початку проведення перевірки  14 грудня 2015;

2. Визначити відділ персоналу та організаційно-інформаційної роботи (Костюченко Л. М.) відповідальним за організацію проведення перевірки.

3. Особам, щодо яких проводиться перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 до Порядку.

4. Відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи (Костюченко Л. М.):

4.1. Забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Іванківської райдержадміністрації та ознайомлення з цим наказом працівників структурних підрозділів, у тому числі тих, які відсутні на роботі (перебувають у відрядженні, щорічних та інших відпустках, визначених Законом України «Про відпустки», відсутні у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо).

4.2. В триденний термін після одержання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті Іванківської райдержадміністрації інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник управління                                        Л. О. Павленко