Іванківська районна державна адміністрація
Іванківська районна рада
Відділ містобудування, архітектури, капітального будівництва, ЖКГ, інфраструктури та туризму
Центр допомоги учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції
ВИШГОРОДСЬКЕ ОБ’ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Управління державної казначейської служби України в Іванківському районі Київської області
Іванківська міжрайонна державна податкова інспекція
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист населення
Приватизація державного майна
Державні закупівлі
Добровільне об'єднання територіальних громад

Філія АТ"Ощадбанк" в Іванківському районі

 

УВАГА!

 

Постанова КМУ №65 від 01.03.2016 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» втратила чинність!!!

 

З 20.10.2016 вступає в дію постанова КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів».

 

Органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням заходів затверджених вищезазначеною постановою.

 

                   Управління Державної казначейської

                   служби України в Іванківському

                   районі Київської області

 

 

  Управління Державної казначейської служби України в Іванківському районі Київської області повідомляє про набрання чинності з 12 липня 2016 року наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2016 р. № 520 «Про затвердження змін до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.2016 р. за № 879/29009.

Зміни відбулися в Додатках до Порядку, а саме:

-      Додаток 6 «Заява про відкриття рахунків»

-      Додаток 11 «Заява про закриття рахунків»

-      Додаток 8 «Перелік рахунків».

 

 

ДО УВАГИ РОЗПОРЯДНИКІВ КОШТІВ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ!

Графік здачі звітності

за  ІІІ квартал 2016 рік

 

№п/п

Назва організації

    05

жовтня

      06

   жовтня

    07

жовтня

    10

жовтня

   11

жовтня

1.

Блідчанська с/р

хх

 

 

 

 

2.

Варівська с/р

хх

 

 

 

 

3.

Горностайпільська с/р

хх

 

 

 

 

4.

Димарська с/р

 

 

 

хх

 

5.

Дитятківська с/р

хх

 

 

 

 

6.

Жміївська с/р

 

хх

 

 

 

7.

Заруддянська с/р

 

 

 

 

хх

8.

Іванківська с/р

 

 

 

 

Хх

9.

Іванківська районна рада

 

 

хх

 

 

10.

Кропивнянська с/р

 

xx

 

 

 

11.

Кухарівська с/р

 

 

хх

 

 

12.

Ладижицька с/р

 

 

 

 

хх

13.

Макарівська с/р

 

 

хх

 

 

14.

Мусійківська с/р

 

 

 

xx

 

15.

Обуховицька с/р

 

 

 

 

xx

16.

Олізарівська с/р

 

 

 

xx

 

17.

Оливська с/р

 

хх

 

 

 

18.

Оранська с/р

хх

 

 

 

 

19.

Пісківська с/р

 

 

 

хх

 

20.

Прибірська с/р

 

 

 

 

хх

21.

Розважівська с/р

 

 

 

xx

 

22.

Сидоровицька с/р

xx

 

 

 

 

23.

Страхоліська с/р

 

хх

 

 

 

24.

Старосоколівська с/р

 

 

хх

 

 

25.

Тетерівська с/р

 

 

хх

 

 

26.

Термахівська с/р

 

 

 

 

хх

27.

Феневицька с/р

 

 

 

хх

 

28.

Шпилівська с/р

 

хх

 

 

 

29.

Іванківський РЦСССДМ

 

 

 

хх

 

30.

Іванківський РТЦСО

 

 

 

 

хх

31.

КЗ ІРР «Іванківська ЦРЛ»

 

 

 

 

хх

32.

Відділ освіти Іванківсської РДА

 

 

 

хх

 

33.

ВКНРМС

 

 

 

 

хх

34.

Фонд комунального майна

 

 

xx

 

 

35

КЗ ІРР «Іванківський ЦПМСД»

 

 

 

xx

 

36

СМСЧ № 16 МОЗУ

 

 

 

 

хх

 Додатково повідомляємо, що форми звітності не змінились.

 


Відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.07.2016р №31-29020-09-5/20214 при проведенні платежів за програмою 3511150 "Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепловодопостачання і водовідведення, квартиної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот"  до органів Казначейства не подаються електронні реєстри , передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016р. №151 , оскільки розрахунки по вищевказаній програмі здійснюються у не грошовій формі.

        Напоминання для всіх замовників:  З  1 серпня 2016р вводиться в дію ЗУ “Про публічні кошти” від 25.12.2015р №922-VIII 

 

Розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів

    

     Починаючи з 01.07.2016р для перерахування коштів на здійснення соціальних виплат установи, які здійснюють такі виплати, подають до органів Казначейства платіжні доручення разом з реєстром виплат у електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 та зведеним реєстром виплат у паперовому вигляді за формою згідно з додатком 3   відповідно до Порядку взаємодії Міністерства фінансів, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, який  затверджений Постановою КМУ від 18.02.2016р №151.

 

 

  Виплата заробітної плати за оновленим     Порядком казначейського обслуговування. 

 

        

Управління  Державної казначейської служби України в Іванківському районі повідомляє розпорядників коштів місцевих бюджетів про зміни у порядку заповнення реєстрів бюджетних та бюджетних фінансових зобов’язань та перелік документів, що подаються до органів Казначейства при отриманні готівки.

            З 29.04.20016р  відповідно  до наказу Мінфіну від 25.03.2016р №387 (далі наказ №387)  набули чинності  чергові  зміни до двох документів: 

-   Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України від 01.03.2012р №309

-        Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами від 24.12.2012 №1407 (далі Порядок 1407).

       Правила застосування та складання заявки розпорядниками місцевих бюджетів регулюються гл.13 Порядку казначейского обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012р № 938 з посиланням на розділ ХІІ Порядку 1407.   У разі виплати заробітної плати працівникам, стипендій, допомоги, видатків на службове відрядження та інших коштів, які не можуть бути здійснені  в безготівковій   формі, документом, що підтверджує факт узяття бюджетного зобов’язання, є заявка на видачу готівки (Додаток 34 до Порядку №1407). Її дата та номер проставляється у графах «Дані бюджетного зобов’язання».   Відповідно наказу №387 змінено порядок, назву, і форму заявки на видачу готівки. Відтепер заявка подається до органів казначейства виключно у разі отримання розпорядником  готівки за чеком.

При застосуванні системи безготівкової виплати заробітної плати бюджетні кошти перераховуються (за згодою працівників) на поточні рахунки, відкриті в банках, відповідно до платіжних доручень. При цьому заявка до органів Казначейства не подається.