Іванківська районна державна адміністрація
Іванківська районна рада
Центр допомоги учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції
ВИШГОРОДСЬКЕ ОБ’ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Управління державної казначейської служби України в Іванківському районі Київської області
Іванківська міжрайонна державна податкова інспекція
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист населення
Приватизація державного майна
Державні закупівлі
Добровільне об'єднання територіальних громад

Філія АТ"Ощадбанк" в Іванківському районі

Новини

Оновлена форма заяви для отримання нормативно-грошової оцінки




Безвіз: як отримати біометричний закордонний паспорт без черги


Замовити біометричний закордонний паспорт можуть громадяни України та представники бізнесу, записавшись до підрозділу Державної міграційної служби через iGov, або особисто подавши заяву до ДМС.

Авторизуватися на iGov для отримання послуги можна наступними способами:

Використовуючи дані ID-карти з нового паспорту;

Використавши свій обліковий запис в одному з банків (ПриватБанк, А-Банк, Банк Південний, Ощадбанк та Конкорд);

За допомогою електронно-цифрового підпису.

При оформленні через iGov ви отримаєте перелік необхідних документів, реквізити для сплати необхідних платежів та зразки заяв.

Останні можна роздрукувати та заповнити перед візитом до ДМС.

Які документи потрібні

Особи, яким виповнилося 16 років, подаватимуть усі необхідні документи самостійно. З собою потрібно мати наступне:

Оригінал та копію паспорта громадянина України або документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

Оригінал та копію довідки про отримання індивідуального податкового номеру (ІПН);

Квитанцію про сплату необхідних платежів з відміткою банку або ж оригінал і копію документа про звільнення від таких платежів;

За наявності також потрібен паспорт громадянина України для виїзду за кордон.

Інтернет-портал iGov дає українцям можливість замовити державні послуги онлайн.

Скільки та де оформляють

Наразі записатися у чергу для подачі документів для отримання закордонного паспорту можна у Запорізькій, Львівській, Дніпропетровській, Полтавській, Одеській, Хмельницькій, Тернопільській, Харківській областях та у Києві.

Заяви про видачу закордонного паспорту розглядаються:

20 робочих днів у звичайному режимі;

При терміновому оформленні – 7 робочих днів;

Якщо поїздка пов’язана із терміновим лікуванням, супроводом тяжко хворого чи смертю родича, який проживав за кордоном – 3 робочі дні;

При виїзді для постійного проживання – 3 місяці;

При виїзді для постійного проживання усиновленої іноземцями дитини – 10 робочих днів.

Стан оформлення паспорту можна дізнатися на сайті ДМС України.

На скільки видається закордонний паспорт та скільки коштує

Дія біометричного закордонного паспорту для дітей до 16 років – 4 роки. Для осіб старше – 10 років.

Його вартість оформлення – 557,32 гривень за 20 робочих днів. За 7 днів – 810,32 гривень.

Електронну чергу можна займати тільки для однієї людини.

До слова, за допомогою iGov закордонний паспорт оформили майже 43 тисячі людей, при чому більшість з них – в Дніпропетровській області.

 
Як зареєструвати громадську організацію? Покроковий алгоритм

На сьогодні в Україні зареєстровано майже 100 000 громадських об'єднань. І з кожним днем розвиток «третього сектору» стає все більш прогресивним. Адже активна громадськість - запорука демократичного розвитку нашої держави!

Враховуючи статистичні дані, перевагу представники «третього сектору» надають реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи, тому вважаю за необхідне зупинитися на детальному описі алгоритму реєстрації саме такого виду громадського об'єднання.

КРОК 1 - ПІДГОТУВАТИ СТАТУТ ОРГАНІЗАЦІЇ

Враховуючи усі вимоги, що передбачені у Законі України «Про громадські об'єднання», підкреслю, що якщо Ваша громадська організація прагне потрапити до Реєстру неприбуткових організацій та установ, установчі документи повинні відповідати вимогам ПКУ*.

Перелік документів, які подаються заявником для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи та зразки типових статуту, протоколу установчих зборів (з'їзду, конференції) та відомостей про керівні органи громадської організації розміщені на порталі Он-лайн будинок юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua/dokumenty/go//.

КРОК 2 - ПРОВЕСТИ УСТАНОВЧІ ЗБОРИ ЗАСНОВНИКІВ

Під час установчих зборів потрібно вести протокол, який підписується головуючим (не обов'язково обраним головою організації) та секретарем зборів. Документи треба подати протягом 60 днів з дня проведення установчих зборів.

КРОК 3 - ПІДГОТУВАТИ І ПОДАТИ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ:

1) заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи;

2) відомості про керівні органи;

3) статут організації;

4) протокол установчих зборів разом з реєстром учасників.

Документи Ви можете подати особисто, через уповноваженого представника або поштою до:

• Головних територіальних управлінь юстиції за місцем знаходження організації (ГТУЮ);

• Місцевих центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП);

• Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Якщо документи надсилаються поштою, справжність підпису на заяві про державну реєстрацію має бути засвідчена нотаріально.

Також, хочу зазначати, що наразі можливо здійснити попередню експертизу документів у режимі он-лайн. Таким чином Ви зможете впевнитися, що підготований пакет документів відповідає усім вимогам законодавства. Попередня правова експертиза документів, що подаються для проведення державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи проводиться головними територіальними управліннями юстиції у разі подання документів через портал Он-лайн будинок юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua/dokumenty/go//.

Державна реєстрація громадської організації зі статусом юридичної особи є безкоштовною та триває не довше 3 робочих днів з дати подання документів.

КРОК 4 - ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ

Через 3 дні отримайте відповідь та починайте свою активну громадську діяльність!

* Для отримання громадською організацією статусу неприбуткової організації статут такої організації має відповідати положенням Податкового кодексу України.

Неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам:

· утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

· установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;

· установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;

· внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.