Іванківська районна державна адміністрація
Іванківська районна рада
Центр допомоги учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції
ВИШГОРОДСЬКЕ ОБ’ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Управління державної казначейської служби України в Іванківському районі Київської області
Іванківська міжрайонна державна податкова інспекція
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист населення
Приватизація державного майна
Державні закупівлі
Добровільне об'єднання територіальних громад

Філія АТ"Ощадбанк" в Іванківському районі

Загальна інформація

      

 

                     Режим роботи Центру

Понеілок
Вівторок               
9:00 - 18:00

Четвер

Середа                  9:00 - 20:00

П’ятниця              
9:00 - 17:00


Субота                   Вихідний
Неділя

                  Графік прийому громадян
                        

Понеілок
Вівторок                
9:00 - 16:00 

Четвер
П’ятниця

Середа                  9:00 - 20:00
        

Субота                  
Неділя                    Вихідний           




                          Структура ЦНАП

             Харитончук Юлія Миколаївна

                               керівник Центру

          Андрієнко Альона Олександрівна  
                                 адміністратор 

              Фещенко Анна Миколаївна

                                 адміністратор 




                         Загальна інформація

Центр надання адміністративних послуг – структурний підрозділ райдержаміністраці, утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг при Іванківській районній державній адміністрації.

Основні принципи роботи:
• Орієнтація на суб'єкта звернення.
• Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.
• Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
• Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.
• Оперативність у вирішенні питань.
• Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.
Основними завданнями центру є:
1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.
7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.